راه اندازی کسب و کار خانگی با استفاده از دستگاه سیل القایی

رونق صنعت بسته‌بندی و استقبال تولید کنندگان از آن، در کنار رشد کسب‌وکارهای کوچک موجب شده است که افراد بسیاری‌ از دستگاه دستگاه‌ سیل القایی برای شروع شغل خانگی استفاده کنند. این دستگاه در انواع مختلف مانند دستگاه سیل القایی دستی، دستگاه سیل القایی اتوماتیک و دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک در بازار وجود دارد که می‌توانید با توجه به فضایی که در اختیارتان قرار دارد، نسبت به خرید یکی از آن‌ها اقدام و کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم در زمینه ایجاد کسب‌وکار خانگی با استفاده از دستگاه سیل القایی بیشتر برایتان بگوییم، پس با ما همراه باشید.

دستگاه سیل القایی چیست و چه انواعی دارد؟

در ابتدا و برای آشنایی بیشتر، درباره دستگاه سیل القایی و نحوه کار آن‌ اطلاعاتی در اختیار شما قرار می‌دهیم. دستگاه سیل القایی  به بسته‌بندی و سیل کردن درب بطری‌ها و ظروف مختلف می‌پردازد و این‌گونه از محتویات داخل آن‌ها محافظت می‌کند‌. این دستگاه با استفاده از واشرهای مختلفی مانند واشر سیل القایی تک لایه، واشر سیل القایی پشت مقوا دار و واشر سیل القایی پشت فوم دار کمک می‌کند که محصولات به‌صورت کاملا وکیوم و با ایمنی بالا به دست مشتریان برسند. دستگاه سیل القایی در سه نوع مختلف در بازار وجود دارد که در ادامه به معرفی آن‌ می‌پردازیم.

  • سیل القایی دستی: که بسیار کوچک و کم حجم است و می‌توان از آن  برای سیل کردن درب بطری‌های مختلف در صنایع غذایی، دارویی و آرایشی، بهداشتی استفاده کرد.
  • دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک: این دستگاه هم به‌صورت دستی، هم به‌صورت اتومات استفاده می‌شود و از حجم کم و قیمت مناسبی برخوردار است.
  • دستگاه سیل القایی تمام اتوماتیک: که دارای حجم بزرگتری نسبت به دو دستگاه قبلی است، به‌همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به دو مدل قبلی دارد و در تولیدی‌های بزرگ استفاده می‌شود.


مدل مناسب دستگاه سیل القایی برای مشاغل خانگی کدام است؟

در قسمت قبل به انواع دستگاه‌ سیل القایی اشاره کردیم و حجم، سایز و کارکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. در پاسخ به این سوال که کدام یک از دستگاه‌های سیل القایی برای شغل خانگی مناسب است، می‌توان از  دستگاه سیل القایی دستی و سیل القایی نیمه اتوماتیک نام برد که در ادامه به توضیح بیشتری از این دو مدل خواهیم پرداخت.

اغلب افرادی که قصد دارند در منزل خود کسب‌‌وکار مرتبط با صنعت بسته‌بندی راه‌اندازی کنند‌ با فضای کمی مواجه هستند، این موضوع انتخاب‌ آن‌ها را محدود می‌کند، بنابراین باید با توجه به فضای موجود، دستگاهی کاربردی و با قیمت مناسب انتخاب کنند.

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم،‌ دستگاه سیل القایی در سه مدل در بازار موجود است که از مدل‌های سیل القایی دستی و سیل القایی نیمه اتوماتیک به‌دلیل حجم کم و قیمت مناسب می‌توان به‌عنوان دستگاه‌هایی مناسب برای استفاده در فضاهای کوچک نام برد.

دستگاه سیل القایی دستی ارزان‌ترین مدل دستگاه سیل است که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. شما با خرید دستگاه سیل القایی دستی و واشرهای مخصوص آن به‌راحتی می‌توانید بطری‌های مختلف را سیل کرده و به درآمد برسید. در سوی دیگر دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک‌ قرار دارد که به فضای بیشتری از دستگاه سیل القایی دستی نیاز دارد. این دستگاه نیز باوجود حجم بیشتر به مدل دستی، همچنان برای استفاده در محیط‌های کوچک مناسب است‌. سیل القایی نیمه اتوماتیک از مدل دستی، پیشرفته‌تر بوده و نسبت به آن، از قیمت و سرعت بیشتری برخوردار است. شما می‌توانید انواع مختلف بطری و ظروف را با استفاده از‌ این دستگاه‌ها، وکیوم کرده و مشتریانتان را راضی نگه دارید.

مزایای راه‌اندازی شغل خانگی با استفاده از دستگاه سیل القایی

با توجه به روند رو به رشد مشاغل خانگی و اشتیاق افراد به راه‌اندازی کسب‌وکارهای کوچک، شناسایی شغل‌هایی که بتوان در منزل از طریق آن‌ها به درآمد خوبی دست پیدا کرد از اهمیت فراوانی برخوردار است‌. یکی از‌ مشاغلی که  در منزل می‌توانید انجام دهید، بسته‌بندی محصولات مختلف است. بسیاری از تولید کنندگان به‌دنبال وکیوم و پلمپ کردن محصولات خود با قیمت پایین‌تری هستند که می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را جذب کنید.

از دیگر مزیت‌های سیل القایی آن است که استفاده از دستگاه سیل القایی دستی و نیمه اتوماتیک بسیار ساده و بدون پیچیدگی خاصی است. قیمت خرید دستگاه سیل القایی نسبت به سایر دستگاه‌ها بسیار به‌صرفه است که این مورد هزینه شما را پایین آورده و حاشیه سود را بالا می‌برد و این دستگاه را به گزینه مناسبی برای ایجاد شغل در منزل تبدیل کرده است.

جمع بندی

راه‌اندازی کسب‌وکار جزو اهداف بسیاری از افراد به‌حساب می‌آید که به‌دنبال فرصتی برای اجرای آن هستند. دستگاه سیل القایی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با هزینه کم، شغلی پرسود خانگی ایجاد کنید. این دستگاه برای بسته‌بندی و پلمپ بطری‌های مختلف از صنایع غذایی، دارویی و آرایشی بهداشتی استفاده می‌شود. دستگاه سیل القایی در سه مدل دستگاه سیل القایی دستی، دستگاه سیل القایی نیمه اتوماتیک و دستگاه سیل القایی تمام اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود که دو مدل دستی و نیمه اتوماتیک برای محیط‌های کوچک و مشاغل خانگی مناسب هستند. قیمت این دو مدل مقرون‌به‌صرفه است به‌طوری‌ که با مقدار کمی هزینه بتوانید یک کسب‌وکار پردرآمد راه‌اندازی کنید‌.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *