بسته‌بندی یکی از مهم‌ترین موارد در فرآیند تولید و فروش محصولات در سراسر جهان به‌شمار می‌آید. تمامی شرکت‌های تولیدکننده علاقه‌مند هستند که محصولات خود را با بهترین کیفیت به دست مصرف کنندگان برسانند. ازاین‌رو توجه به بسته‌بندی محصولات روزبه‌روز افزایش یافته است. برای بسته‌بندی از دستگاه‌های متفاوتی از جمله دستگاه سیل القایی و دستگاه شیرینگ پک استفاده می‌شود. در ادامه این مطلب قصد داریم بسته بندی به‌وسیله دستگاه شیرینگ پک را مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

دستگاه شیرینگ پک چیست و چه انواعی دارد؟

اگر بخواهیم نوع بسته بندی شیرینگ را برایتان توضیح دهیم، می‌توانیم به بسته‌های آب معدنی اشاره کنیم. حتما در فروشگاه‌ها بسته‌های آب معدنی را در بسته‌بندی پلاستیکی مشاهده کرده‌اید،  پوشش پلاستیکی دور آب‌ معدنی توسط دستگاه شیرینگ انجام می‌شود. این دستگاه با استفاده از حرارت یک نایلون به‌ دور محصول قرار داده و آن‌ها را به‌صورت چند تایی بسته‌بندی می‌کند‌. دستگاه شیرینگ پک در سه نوع دستگاه شیرینگ پک دستی، دستگاه شیرینگ پک تونلی و دستگاه شیرینگ پک کابینی در بازار موجود است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

  • دستگاه شرینگ پک دستی: این دستگاه کارکرد ساده‌ای دارد و  کار بسته‌بندی و برش پلاستیک باید به‌صورت دستی انجام شود؛ زیرا دستگاه امکاناتی برای برش و دوخت پلاستیک به‌ دور محصول ندارد.
  • دستگاه شرینک پک کابینی: این دستگاه مانند دستگاه سلفون کش عمل می‌کند، با این تفاوت که نایلون استفاده شده در آن محکم‌تر و دارای مقاومت بیشتری است‌. دستگاه شیرینگ پک کابینی به‌دلیل فضای کمی که نیاز دارد در کارگاه‌های کوچک استفاده می‌شود. این دستگاه به‌دلیل سرعت کم، نسبت دستگاه‌های دیگر دارای قیمت مناسب‌تری است.
  • دستگاه شرینگ پک تونلی: این مدل از دستگاه شیرینگ، مخصوص کارخانجات صنعتی و بزرگ است که محصولات زیادی تولید و آن‌ها را در بسته‌های چند تایی جمع می‌کنند. این دستگاه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ محصول در هر ساعت را بسته‌بندی می‌کند. قیمت خرید دستگاه شرینک پک تونلی به‌دلیل کاربرد صنعتی آن از دیگر دستگاه‌ها بیشتر است.

دستگاه شیرینگ پک چه کاربردی دارد؟

بسته‌بندی محصولات به‌طور مناسب موجب می‌شود که محتوای داخل آن‌ها بدون رطوبت، دستکاری و خسارت‌های حین حمل‌و‌نقل به دست مصرف‌کنندگان برسد. دستگاه شیرینگ پک نیز با این هدف و با استفاده از انواع مختلف بسته‌بندی به وکیوم کردن محصولات می‌پردازد. عمده کاربرد این دستگاه در بسته‌بندی محصولات غذایی مثل آب معدنی، نوشابه، مواد غذایی رستوران و محصولات بهداشتی است‌. دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی از نایلون‌های با جنس خوب استفاده می‌کند که به‌دلیل شفافیت آن‌، محتویات داخل بسته‌ها به‌خوبی قابل مشاهده و شمارش است. بسته‌بندی‌هایی که توسط دستگاه شیرینگ پک انجام می‌شود از پخش شدن محصولات جلوگیری کرده و حمل و نقل آن‌ها را ساده می‌کند. شما می‌توانید مدل مناسب دستگاه شیرینگ پک را با توجه به اندازه کسب‌وکار خود انتخاب کرده و نسبت به خرید آن اقدام کنید.

قیمت و خرید دستگاه شیرینگ پک از پیشگام سیل البرز

شرکت پیشگام سیل البرز تولید کننده انواع دستگاه بسته‌بندی است که از سال ۱۳۹۳ کار خود را شروع کرده است. در این شرکت، دستگاه‌های متنوع بسته‌بندی تولید می‌شود که افراد می‌توانند با توجه به عملکرد مورد انتظار خود نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت دستگاه شیرینگ پک است که مشتریان بسیاری دارد.‌ این دستگاه در صنایع مختلفی مثل مواد غذایی و آرایشی، بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید کنندگان با استفاده از دستگاه شیرینگ پک می‌توانند محصولات خود را با بسته‌بندی مناسب و ایمنی کامل به‌دست مشتریان برسانند. شرکت پیشگام سیل البرز تمامی محصولات خود را با گارانتی ۱۸ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله ارائه می‌دهد. اگر‌ درباره خرید دستگاه شیرینگ پک سوال یا نیاز به مشاوره دارید با شماره 09126617615، 02636337708 تماس بگیرید. مشاوران شرکت، آماده کمک به شما مشتریان عزیز هستند.

جمع‌بندی

در این مطلب دستگاه شیرینگ پک را به‌طور کامل مورد بررسی قرار داده و انواع مختلف آن را به شما معرفی کردیم. دستگاه شیرینگ پک، وسیله‌ای برای بسته‌بندی نایلونی و جمع کردن‌ بطری‌ها در صنایع مختلف است. این دستگاه در کارخانه‌هایی مثل صنایع غذایی، دارویی،‌ بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه شیرینگ در سه مدل شیرینگ پک دستی، شیرینگ پک تونلی و شیرینگ پک کابینی در بازار موجود است. نوع دستی دستگاه شیرینگ پک کاملا ساده بوده و برای بسته‌بندی محصولات در تولیدی‌های کوچک استفاده می‌شود، به‌همین دلیل قیمت مناسب‌تری‌از دیگر محصولات دارد. دستگاه شیرینگ پک تونلی و کابینی از نوع دستی آن پیشرفته‌تر‌ بوده و در تولیدی‌های متوسط و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *